hye pretty and handsome people . Please be nice to me | Dashboard | +Follow
Eiyka Keylis ^^
story pergi jalan jalan :D


sehari selepas aku balik sini . aku send mesej kat vesia . aku cakap aku dah balik sini . ye la ikotkan hati nak jea aku duduk lame lame kat kampung . hee , tapi tak boleh . kesian dye tunggu aku lame lame . sebab mase tu aku ade janji dengan dye nak pergi city square same same :) akhir nye kiteorang pergi jugak city square tu . mase kiteorg pergi jalan tapi masih dalam bas lagi la kan . shhh !! aku ade nampak mamat bangla tu kan dye syok korek hidung .  hehe , selambe dye jea . aku pon bisik la kat vesia . aku cakap ape tao " weyh , vesia . kau tengok tu . lelaki tu korek hidung dok " pastu vesia cakap kat aku . kau ni tahu perhatikan orang jea . cuba kau tengok orang depan kau tu . lagi la tengok orang baru naik bas jea dari tadi . pelik aku tengok dye -.- aku pon senyum sinis jea . okayy actually aku dengan vesia tak tahu jalan nak pergi city square . kiteorang hanya tahu bas city jea . hee , main naik jea . tapi memang betol pon bas tu :) mase kiteorang sampai kat city square . kiteorang sebenar nye tak tahu jalan tapi aku cakap kat vesia . kite ikot jea orang :) hee , tempat first aku tuju ialah di tempat tiket wayang sebab aku dengan vesia cadang nak tengok cite aku bukan tomboy . sekali aku tengok cite tu last last tergantung -.- tak tahu mane penghujung dye ! okayy lepas tu kiteorang pergi kedai popular . mase kat dalam kedai tu . aku ni kan jenis kaki shopping . hehe :) pantang nampak barang barang lawa mesti nak beli asal ade duit :) hee , mesti la beli beli sebab mase tu aku ade duit #maaf terlajak kata pulak -.- dah lepas beli semue barang tu aku letak la barang barang yang aku beli kat tempat cashier . kira kira semue nye habis RM47.50 . ohh mahal nye !! aku pon cakap la kat akak cashier . akak boleh tak kalau tak nak botol air ni dengan buku ni . actually dalam hati aku rase malu gile . tapi aku tahan jea cover malu . bila ditolak balik harga tu baru RM23.50 . nasib baik selamat sikit duit aku :) dah lepas pergi kedai popular . aku pergi kedai season . hee , kedai favourite aku :) sebab kat situ roti dye semue nye sedap sedap tao :) hee . nanti nak pergi lagi la city square tu 5.12.2011 . nak tengok cite ombak rindu :) harap harap la duit cukup :)
Old Entries. |newer posts