hye pretty and handsome people . Please be nice to me | Dashboard | +Follow
Eiyka Keylis ^^
baju catalog sudah sampai .
hehe . smlm ayah aku amik baju catalog yg aku order tapi kan sebenar nye buku catalog tu dah habis tempoh . yg pelik nye baju tu still ade even buku catalog tu dah habis tempoh . pelik kan ? wedget warna pink pekat yg aku order pulak takde sebab dah habis tempoh . haihh -.- tapi selamat jugak duit aku sebab selebih nye aku boleh pergi jalan jalan . ye la boring jugak dudok rumah 24 hour . hehe >.< akhir nye cukup la jugak duit aku . now duit selebih beli baju catalog semlm ade RM 21.00 . lagi RM9.00 aku nak cukupkan untuk pergi . hee . rahsie la nak pergi mane :) baju catalog yg aku order tu kan warna dye seakan akan cream susu . siap free tali pinggang lagi . ehh ? tali pinggang kott name dye . sorry bab bab ni aku bukan nye tahu sangat . hehe :) tapi tapi .. hmm .. tak kan aku nak pergi dua org jea kan pergi sane . ye la aku kan perempuan . hehe :)
|newer posts